De sidste dage har danskere udtrykt deres (ret så enorme) skuffelse, over den udsolgte Kähler jubilæumsvase, da Imercos website ikke kunne klare presset, fra de ca. 16.000 købeglade danskere. Det har ført til en storm af kommentarer- og trafik på Imercos Facebook side, med utilfredse og rasende indlæg og meninger om Imerco.
Imerco havde nok aldrig forventet at jubilæumsvasen betød SÅ meget for danskerne, men har forsøgt at håndtere situationen så godt som muligt, i en venlig tone, – senest med 20% på alle varer fra Kähler. Det er da en håndsrækning, der vil noget.
I mellemtiden lever Kähler vasen livet på nettet, i bedste humoristiske forstand. 😉 Mon design værdien forsvinder, efter denne kraftige popularitet? Vi for se!
Her er ihf. lidt til smilebåndet – samt et lille udsnit af brands, som benytte muligheden til at gøre opmærksom på sig selv.